Artemissil Gundog

2014-07-04
17:14:56

Freeeeeeeeedag
Jobbat natt i två dagar och är såklart lite tröttare än vanligt då det inte är lika lätt att vila med en valp i huset :) 

Imorse så åkte jag och dom vuxna hundarna till Skrubba, jag hade tänkt att bada med dom. Men icke, svin kallt var det ❄️ Dom fick snällt bada själva! 
Hängde där några timmar iallafall, åkte sedan hem och gick ut med Blake. Han tycker den här värmen är grymt jobbig. Sedan fick han sin lunch på gräsmattan. Helt slut blev han, så jag ja in honom i hundrummet och själv gick jag och la mig på soffan på uteplatsen och tvärsomna, med Coffey i fotänden ❤️

Vakna sedan av det plinga på dörren, "trädgårds nissarna" var här och skulle ta hand om gräsmattan. Jaha bara att ta sig i kragen och göra sig i ordning, åkte och handla, städa lite. Gick ut med hundarna igen, delade upp promenaderna så dom vuxna fick en och så gick jag ensam med Blake. Det är rätt mysigt att gå omkring i ett bostadsområde, ffa när det är fint väder! 

Nu har jag tagit helg! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: