Artemissil Gundog

2014-02-13
09:12:58

Dåligt
Pejla har nu löpt i en vecka, och Magda vägrar "joina". Förbannat.
Jag lovar att hon kommer börja dagen efter Pejlas löp är över, det vore typiskt henne. 

Allt för att reta sin matte ;) 


Läste igenom mitt inlägg från igår, och jag har nog aldrig läst så många svordomar i ett och samma inlägg. Riktigt fult, men jag har svårt att formulera mig och då är det lättare att skriva en svordom för att få fram en känsla. 
Jag ska bättra mig! 




Just nu är jag på väg till körskolan. Igår började jag min resa mot körkortet - igen.
Jag har hållit på att harva runt i 3år nu. Motivationen går verkligen upp och ner. Vill jag ens ha körkort? Klart jag vill, eller? 

På förra stället jag övningskörde (för över 1år sedan!) gick det jätte bra och jag hade bra självförtroende efter lektionerna.
Igår på nya skolan. Inte så bra självförtroende, jag suger på att köra bil! 
Den nya skolan är mycket bättre, och kollar på allt, går igenom allt direkt. Fruktansvärt jobbigt men nyttigt. 

Mot vuxen livet... 


Kommentar:
#1: Jenny

Tikar.... :P

2014-02-13 @ 22:01:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: