Artemissil Gundog

2013-09-23
08:26:36

Hyper?
Det gäller att passa på medans man är på gång, det är som med allt. När man lutar sig tillbaka blir man lat, ju mindre jag har att göra desto latare blir jag. När man är mitt uppe i det så flyter det bara på och man använder hjärnan lite mer får fler idéer och nya tänkt.
 
Jag märkte prov på det igår, jag sprutade ut idéer och upplägg. Vi träffade Cattis och Coffey i Länna och trots att det var en helt ny mark så såg jag möjligheter. Cattis skrattar mest, "hyper" sa hon att jag var!?
Vi fokuserade på linjer, lååånga linjer med störningar. Det gick inte helt smärtfritt och vi fick göra om ibland men efter varje gång vi gjorde om, så vann vi ju faktiskt över hundarna - "om du lyssnar på mig så kommer du rätt, jag lurar dig inte" 
Pejla har blivit rätt stark där ute, det var kul i början och jag älskade hennes nya driv och energi - men nu är det dags att komma ner på jorden lite! Sakta men säket kommer team känslan tillbaka.  Men det gäller ju att inte gå för fort fram, inte ställa för höga krav för då kommer jag tappa henne igen.
 
Jag bygger upposs igen!
 
 
Inom kort kommer ni får veta varför jag dragit igång i 190 igen :) 
 
 
Man kan ju förstå att jag och Pejla passa bra ihop, damp damp damp damp
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: