Artemissil Gundog

2013-09-30
07:42:43

Höst!
Igår var en sån där riktigt bra dag. Det var lagom temperatur ute, jag var ute bara jag och mina hundar. Det känns som att det är sällan det händer. Det är jätte kul med sällskap också såklart men ibland är det så himla skönt med bara de mina!
 
Pejla, mina vackra!
 
 
 
 
 
 
Braih börjar även han bygga muskler!
 
 
Magda! Titta vilken fart?!
 
Ja det var int ebara hopp och lek, även lite träning! Sök, eller ja "mellan sök" Hundarna såg på medans jag verkligen grävde ner bollar i ett område, så fick dom turas om att att jobba. Braith han sprang omkring som om han hade eld under tassarna och då hittar man ju inget såklart. När han blev lite trött och drog ner på farten ja, den som söker den finner!
 
Jäklar vad tanten grävt ner dom!
 
 
Pejla är mer van och jobbar ändå i tempo.. Magda var dock den som briljera och hitta flest bollar!
 
Gratis passivitet får man ju cokså när man har fler hundar..
 
Sedan fick Braith markerings träning i stening terräng. Bollen hamnade bakom så det var helt dolt nedslag
 
måste även kunna jobba i nedförsbackar
 
så väldigt duktig kull!
 
 
sen så fick dom rabies igen och var tvungen att gå bananas igen en stund, här gäller det att hålla sig undan!
 
Det var en sån fin höstdag igår, färgerna är underbara! 
 
 

Kommentar:
#1: Annika

Wow vilka underbara bilder!!

Svar: Tack goa du :)
Zara Winkler

2013-09-30 @ 16:33:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: