Artemissil Gundog

2013-09-10
07:26:13

Goddagen
 
Jag är så trött så trött, jag blir helt kraschad flera dagar efter min "värsta jobb vecka"..  Men igår drooog jag mig i väg till gymmet, det är skönt när man väl är där. När jag kom hem var det dags för hundarna att gymma lite
 
Men dom tyckte det var lite varmt så dom fuskade massor och sprang inte om kring alls som dom brukar göra *latkorvar*
 
 
På eftermiddagen hade jag en plan att gå ut och träna avlämningar/ingångar med Braith, men jag åt så mycket middag att jag kunde inte ta mig ur soffan! Haha så kan det gå..
 
Ikväll om jag hinner ska jag åka till Sorunda med Braith. Lena ska ha en kursare där för lite specialträning, då tänkte jag krascha den träningen lite :) 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: