Artemissil Gundog

2013-11-07
08:24:58

Förändring
Behöver lite omväxlig.. Ett nytt jobb, eller börja plugga kanske? 
 
Jag skulle kunna tänka mig abeta i en butik, typ maxi eller likande, jag vill träffa folk. Det är tur att mitt sociala umgänge med hundarna är rätt stort, annars hade jag krypit på väggarna.
 
Allra helst vill jag arbeta skift, för hundarnas skull. Men jag har kommit till den gränsen faktiskt, att dagtid och heltid inte är helt främmande.
 
Jag har kikat på lite utbildningar, men att sätta mig vid skolbänken känns inte helt lockande, om jag inte är garanterad arbete efter. Gå från lön till lån? Nej, ni hör ju att det klingar väldigt dåligt.
 
 
Hojta till om ni vet nåt som skulle passa. Kanske bara ett extra jobb? Hojta!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: