Artemissil Gundog

2013-03-10
08:39:00

Lite bilder från igår.
Igår hade Pejla vilodag, egentligen har vi den på söndagar men idag ska vi iväg och träna apportering så det fick bli igår.
 
Vi var ute på Gålö där vi har båten, husse kollade till den och Nea och jag gick ut med hundarna.
Fotona är inte jätte skarpa och fina, men det var så jäkla kallt om fingrarna så jag kunde inte riktigt koncentrera mig hehe
 
Inte helt lätt att gå inte hehe
 
 
Magda njuter av skaren
 
Pejla - "åh vatten, jag vill verkligen bada" 
 
"fan jag GÖRT"
 
"åh fyfan vad kallt"
 
"måste hålla ut måste hålla ut måste hålla ut, ta bilden någon gång då kärring"
 
Magda är förståndig, hon hoppade över
 
Braith tänker inte bli blöt!
 
 
Magda gör snöängel 
 
 
 
bilden hade varit jätte bra om jag ändrat inställningarna
 
"vääääääänta"
 
 
 
Pejlas standard look
 
 Magda och Braith
 
Min vackra dotter
 
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Lenn

Braith, lillpojken som vill vara stor. Jag tänker på vääänta-bilden. Gosepojke! De andra så fina de med. En verkligen grann flock Passa så det inte badar. Jag tror Nelly fick s k vattensvans i fjol eller förfjol. För jag lät henna bad för länge! Ha de gott

2013-03-10 @ 10:04:16
#2: Zara

Här får dom bada när dom vill. Magda har simmat bland isflak hehe

2013-03-10 @ 17:40:50
#3: annika

härliga bilder!! vad stor nea har blivit sötnos! var träningen bra i dag? nästa helg känner jag mig laddad för att träna.

2013-03-10 @ 18:42:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: