Artemissil Gundog

2013-03-25
13:08:00

Bilder från en lat matte
Förra veckan en riktigt tuff jobb vecka, Pejla hade vattensvans.. Natten till i söndags på jobbet fick jag magsjuka, bra där.. Så igår låg jag helt däckad... 
Alltså ingen träning för Pejla än på ett par dagar forfarande, men enklare saker som inte kräver något av mig får hon göra.
 
Idag är jag bätte men orkeslös, så jag gick till gropen. Jag kan stå helt still medans dom röjer bäst dom vill...
 
Märks att man inte är helt på topp, jag får inte riktigt till det med bilderna jag får inte den där super kvalitén på dom !
 
 
 
 
 
 

 
 
och jag lyckades faktiskt få några bra bilder på Braith
 
 
 
 
 
 
 
Det är samma bilder som på facebook, men jag tycker bilderna blir bättre och större där..
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: