Artemissil Gundog

2013-07-31
10:13:06

Hundmat igen
Hundarna middag igår var poppis. Jag brukar sällan ge ben i matskålen för att jag upplever att dom hetsar mer då. Men igår fick Magda och Braith bara en kortis promenad så jag ville ge lite mer aktivering. Det lustiga var att Magda tog en sak i taget och gick in och la sig i hundrummet och tugga, för att sedan gå ut i köket igen och hämta nästa sak. Lustigt.. Att hon litar så på sina "syskon".  Hemma hos oss har det iofs alltid varit tabu att gå i någon matskål om det är mat i den. Är husse ute med dom och jag ställt ner deras mat så den ståt på golvet när dom kommer upp så går dom förbi dom andras fyllda skålar och går till sin egen.
 
På menyn - Lax, fodax, kycklingvinge och grisknorr. (City gross har mycket fina och goda saker till hundar, och priset är väldigt bra!) Just nu är grisknorr och grisfot mest poppis här hemma!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: