Artemissil Gundog

2013-08-22
11:40:10

Torsdag 22/8
 
Tog med mig kameran ut idag, sista dagen med Jerka och Nellie. Vi gick till gropen så dom skulle få rusa av sig så Lena skulle få hem åtminstone två lugna hundar senare :) hehe
 
Magda,Jerka och Braith
 
Braith högst upp
 
Alltså lilleman springer så jäkla roligt! haha
 
"fottar du mig??"
 
 
 
 
Meadowlark wexford "Jerka"
 
Braith
 
Lite skillnad på Jerkas springbilder än Braiths där uppe ;)
 
 
Nellie, snabbbast utav dom alla!
 
 
 
Jerka 
 
 
Haha Braithman
 
t.v - Magda, Jerka och Braith
 
 
Sedan tog så gick vi till dammen så dom skulle få svalka av sig, detta är Jerka och Braith
 
 Braith hoppar såklart i vattnet, det går inte att GÅ i.. Men roligast är ändå Magda i bakrunden??? 
 
här ska han hoppa PÅ Jerka som simmar så fridfullt i vattnet
 
Magda längst bak, Braith och Jerka närmast.. 
 
Braith
 
 
Pejla gick kopplad brevid mig så det bidde inga bilder av henne. Hanarna är duktiga med löptikarna, men Pejla är inte lika duktig.. Braith är henes offer för tillfället haha! Magda vågar jag än ha lös ihop med dom, för grabbarna får sig en ordentlig åthutning om dom ens tänker på att lukta henne där bak..
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: