Artemissil Gundog

2013-04-16
11:13:06

Snöfritt och vattenlek!
 
Nu så börjar det arta sig i skogen! Blir nog viltapportering ihelgen!
 
 
Och allt regn och smällt snö har bildat översvämmningar i skogen. Hundarna är överlyckliga! Braith har idag badat för 2a gången. Ihelgen så simmade han i iskalla bäcken. Han badar mest för att dom andra gör det, än är det lite för kallt för att njuta så som dom äldre gör hehe
 
 
Pejla och Magda njuter verkligen, som små sälar!
 
"fy vad jag ångrar mig, hur skulle jag kunna veta att jag skulle frysa sen"
 
 
Magda och Zäta leker, Braith försöka vara med. Pejla leker "gräva upp gräva ner" leken som vanligt hehe
 
 
 

Kommentarer:
#1: Jenny

Gullunge Braith, klart han vill göra som de stora! Känner igen det där sälandet.. :)

2013-04-16 @ 19:57:44
#2: Annika

men vad rooligt dom har.... hahah magda som åker kana på magen!!!

2013-04-17 @ 11:21:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: