Artemissil Gundog

2013-04-12
07:32:00

Igår blev det äventyr!
Jag och hundarna tog kommunalsöret ut til Huddinge igår, 1h enkel väg och 2byten.. Braith fick faktiskt åka i sätet, han satt/låg på min ryggsäck. Och den här gången gick det mycket bättre och han var lugn och fin. 
Jätte trött var han, för han hade inte hunnit sovit sin morgonlur.
 
Vi mötte upp min vän Kikki, hon har en storpudel, finaste Sonya och en ny liten vän, Rakel 3månader (dalmatiner/LH Collie)
 
Vi gick till rastgården för att valparna skulle orka med dagen. Pejla hittade FYRA bollar. Magda ville bara bli fotad, Rakel var lite rädd för Braith i början. Men Sonya och Braih lekte. Sedan kom den in en äldre man med en Jrt hane och  Braith har en förkärlek till hanar och drog sig till honom och dom busade järnet!
Vi gick sedan hem till Kikki och där släppte det för Raklel och hon och Braith blev helt tokiga och övertrötta antar jag, helt galna tills dom somnade som klubbade sälar! hehe
 
 
Kikki tog jätte fina bilder!
 
 
Pejla

Magda


Braith
 
 
Magda och Pejla
 
Rakel och en flygande Braith
 
Hej säger Rakel
 
Sonya och en livrädd Braith haha
 
Världens vackraste Pejla
 
Hemma hos Kikki!
 
Och ja, som alla valpar "upp som en sol och ner som en pannkaka" haha
 
På tåget på väg hem! haha jag trodde att han skulle avlida, så trött han var. Vi kom hem strax innan 16 och han  sov resten av kvällen! haha helt muck.. Lille vän 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: