Artemissil Gundog

2012-11-07
09:03:13

Träningsgrupp
Idag bestämde jag mig för att ta ett uppehåll från Lidingö kurserna. Om vi får plats börjar vi gärna till våren igen, inför provstarter osv. 
Men lusten tryter när det blir kallare och mörkare. Man är hemma sent,och då ska maten börjas och Magda ska ut osv. Till våren när det blir ljusare så kommer även orken tillbaka.
 
Jag kommer gå lite små kurser då och då, hos Ingela kanske, eller på andra ställen. Jag älskar att gå kurs!!
 
Jag är med i två träningsgrupper på Fb, vi träffas då och då, i den ena gruppen är kunskapsnivån väldigt varierad och i den andra är det ökl/elit. Men vi träffas sällan, känns som jag aldrig kan och då jobbar jag bara deltid??
 
Så jag har tänkt starta en egen. Tänkte handplocka några.. Som har samma mål och ambisioner som jag själv..
Men när och vilka det blir, det får vi se.
 
 
Puss och kram skumbanan

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: